سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگی و درمان است [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 90 تیر 9 , ساعت 12:52 صبح

یه حرفی که بین مردم جا افتاده اینکه: مرد چهار تا زن هم که بخواهد بگیرد آزاده. تازه اسنادش هم موجوده .
اگه بپرسی کجا گفته، میگه: در اول سوره مبارکه نساء (جالبه اسم سوره هم به معنی زنان می باشد) آیه سه می فرماید: انکِحُواْ مَا طَابَ لَکُم مِّنَ النِّسَاء مَثْنَى وَثُلاَثَ وَرُبَاعَ ( (می توانید) با دو یا سه یا چهار تن از زنان پاک (دیگر) ازدواج نمایید).
نگو که ادامه آیه رو نخونده: (فَانکِحُواْ مَا طَابَ لَکُم مِّنَ النِّسَاء مَثْنَى وَثُلاَثَ وَرُبَاعَ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تَعْدِلُواْ فَوَاحِدَةً) ( (می توانید) با دو یا سه یا چهار تن از زنان پاک (دیگر) ازدواج نمایید، و اگر می‏ترسید عدالت را (درباره همسران متعدد) رعایت نکنید تنها یک همسر بگیرید).
شما جزء کدام دسته از این آدمها هستید؟
آنهایی که می تونن عدالت را برقرار کنن و همسرهاشونو از خودشون راضی نگه دارند مثل این آقا.

مرد چند همسری که همسراش ازش راضیند!

 

و یا آنها که نمیتونن و مجبورن تو خونه کتک بخورن. (حتی اگر شیر باشند) مثل این آقا شیره!

البته توجه داشته باشید که من تنها می خوام با این نظریه که مردها می تونن چهار تا زن دایم داشته باشن و یک میلیون زن صیغه ای مخالفت بکنم. که این جزء اسلام نیست و مردها سوء استفاده (یا حسن استفاده!!!) رو ازش کردن.

همین


سه شنبه 90 تیر 7 , ساعت 1:43 عصر

همچنین شما در ادامه فرمودید: (در ضمن سنگسار خیلی وحشیانست،اصلا بر فرض 4 نفر همزمان در حین دخول طرف رو دیده باشن،واقعا کسی میتونه این عمل فجیح رو در مقابل یه زنا کار انجام بده و این قدر با سنگ بزنتش تا بمیره؟  اگه این جوری باشه فرق ما با حیوونا چیه؟!!!  )

جواب در ادامه مطلب...

سه شنبه 90 تیر 7 , ساعت 1:46 صبح

دستبند و زندان

بهار در نظری که در مورد (نقدی بر سنگسار ثریا) داده بودند، چند تا ایراد داشتند، که ایرادات خوبی بود. حیف بود که حرف ایشون را تنها در قسمت نظریات جواب بدهم.
البته قبل از بررسی حرف ایشون، لازمه به جهت خوندن مطلب و نظر دادنشون، تشکر بکنم. 
شما مطلبتون را این طور آغاز کردید که: (اونی که نوشته بودی (با اجرای سنگسار خانواده ها و انسان ها از بلا در امان می مونن) کاملا مخالفم!دلیلم دارم. چونکه اگه این قانون تو جمهوری اسلامی ایران اجرا بشه،چه بسا به کلی از زنای بی گناه ظلم بشه و با تهمت سنگسار بشن،  که البته قبول دارم این قانون به خودی خود در اون زمان که قرآن نازل شده،خیلی هم عالی بوده ولی واسه من که مسلمه اگه این قانون تو این کشور اجرا شه،درست اجرا نمی شه و نا عدالتی پیش می یاد و تهشم اونی که سنگسار می شه زنست  و مرده قسر در میره).

ادامه مطلب...

دوشنبه 90 تیر 6 , ساعت 10:45 صبح

داشتم در مورد بزرگی این عالم جستجو می کردم، که به یاد پست از تانیو پولینگ تا بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران که مرد شد افتادم. می گویید چه ربطی داره؟

حتما می دونید کهکشان راه شیری، مجموعه ای تشکیل شده از خورشید و میلیارد ها ستاره دیگری است. کهکشان راه شیریِ ما به اندازه ای بزرگ است که با سرعت نور، زمانی در حدود 100.000 سال طول می کشد تا از یک طرف آن به طرف دیگرش برویم. یعنی اگر تصور کنید تمام منظومه شمسی ما به اندازه سکه ای باشد، در این صورت خورشید به اندازه ذره ایی ریز در مرکز سکه و سیارات نیز بصورت ذراتی بسیار ریزتر در سطح سکه خواهند بود.در این مقیاس اندازه کهکشان راه شیری برابر با اندازه ایالات متحده آمریکا خواهد بود!

حواست جمع باشه کوچکترین دایره خورشیده. که این خورشید یک میلیون برابر زمینه!!!           در این شش دایره، کوچکترین دایره که به اندازه یک پیکسله (که به زور می توان در عکس دید) خورشید خودمونه، که یک میلیارد برابر زمنیه. زمینی که چندین تریلیارد برابر ماست!!!!

ادامه مطلب...

یکشنبه 90 تیر 5 , ساعت 1:49 عصر


برادرم یه لینک در مورد زنهایی که تازه مسلمان شده اند معرفی کرد.
برام جالب بود. همین طور ادامه دادم و ادامه دادم، تا رسیدم به تانیا پولینگ.

خانم تانیا پولینگ تازه مسلمان آلمانی

زنی که در خانواده ای تقریبا مرفه آلمانی زندگی می کرد. در خیابان با خانم محجبه ای بر خورد می کند و او را مسخره می کند . اما با جوابی که از اوشون می شنوه، جرقه ای صورت می گیره و تحقیق می کنه.همین طور میره و میره تا مسجد هامبورگ را پیدا می کند. و بالاخره مسلمان می شود. (خدا رو شکر پایان خوشی داشت) 

ادامه مطلب...

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
azzahra