سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است، به او خیانت نمی کند، او را وا نمی گذارد، بر او خرده نمی گیرد، او رامحروم نمی سازد و غیبتش را نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 91 دی 1 , ساعت 2:39 عصر

اصل در هر چیزی این است که انسان آزاد باشد، و هر کاری که می خواهد انجام بدهد. ولی چنانچه این آزادی او باعث ایجاد ضرر به دیگری بشود، مقبول هیچ عقلی نیست.
از آنجا که فرهنگ برهنگی برای زنان و آزادی جنسی، موجب تزلزل خانواده ها می شود (امری که غیر قابل انکار است، و این را می توانید به راحتی در فرهنگ غرب (چه این فرهنگ در غرب باشد، و چه در شرق!) ملاحظه کنید)؛ از این رو زنان باید از آزادی خود بگذرند. همچنانکه مردان نیز باید عفت و پوشش اسلامی را رعایت نمایند. لیکن این امر در زنان بیشتر نمایان است.
در ضمن باید این نکته را مد نظر دانست که حجاب امری است که در نهایت به نفع زنان می باشد. چرا که با آرایش زنان و ترویج فرهنگ برهنگی، طبیعتا مردان متأهل به مقایسه ی همسر خویش با زنان بزک کرده می پردازند. و در این رقابت نا برابر (به علت تنوع دیگر زنان)، دعوا ها در خانه شروع می شود و این امر به جدایی می انجامد. چه جدایی عاطفی و چه جدایی قانونی که به صورت طلاق می باشد. که در هر دو صورت این زنان هستند که بیشترین ضرر را می کنند.
و جالب است که بدانید بی حجابی و فرهنگ برهنگی به نفع مردان است. چرا که اگر قبلا ناصر الدین شاه باید هزینه ی زندگی هزاران زن را در طول سالیان متمادی می داد تا از آنها بهره بگیرد؛ امروز هر مردی به راحتی می تواند بدون صرف هیچ هزینه ای، به آمال خود برسد!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
azzahra