سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای عایشه ! فروتن باش که خداوند متعال، فروتنان را دوست می دارد و گردن کشان را دشمن می دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 90 اسفند 18 , ساعت 5:46 عصر

یکی از علتهای آرایش و عدم رعایت عفت، جلب توجه دیگران به خود می باشد. 
مورد قبول بودن اطرافیان امری است که بسیاری از انسان ها به دنبال آن هستند، به خصوص اگر نسبت به جنس مخالف باشد.
اما این نیاز، اگر در جهت صحیح کنترل نشود، می تواند ضرر زننده باشد.
آراستن برای دوست پسر - و یا دوست دختر - برای به دست آوردن توجه دوست پسر، نوعی پیدا کردن دوستی است که به عشق بیانجامد. ولی این عشق، عشقی کاذب است.
زیرا کسی که فکر می کند، همه ی آمال و آرزوهای او دوست دختر یا دوست پسر اوست در حقیقت به کسی دل سپرده است که هر روز - بلکه در هر ساعتی - ممکن است دیگر به او ابراز محبت نکند، و او را در فراموش خانه ی ذهنش قرار بدهد. چرا که دوستی های اینگونه، به همان راحتی که ایجاد می شود، به همان راحتی از بین می رود.

اگر کسی به خاطر زیبایی به من دل ببندد، قطعا به خاطر اینکه دیگری از من زیباتر است، به او دل می بندد. فکر می کنم، عکس پست گویای همه ی مطالب می باشد. علت آرایش، علت عدم رعایت حجاب، علت بی حجابی، جلب توجه، مورد قبول اطرافیان بودن، جلب توجه جنس مخالف، جلب توجه دخترها، جلب توجه پسرها، عشق شتر به تابلوی راهنمایی و رانندگی،

پنج شنبه 90 اسفند 18 , ساعت 5:44 عصر

هر زنی که آرایش می کند، در حقیقت در حال ساخت قفسی برای زنی دیگر است.
وقتی مردی، به زنان آرایش کرده متعدد نگاه می کند، نا خود آگاه از همسر خود هم توقع دارد: همانند آن زنان زیبا باشد! و این محال است. چون هر کس زیبایی خود را دارد.
پس از مدتی وقتی مرد، خواسته ی نا به حق خود را از همسرش نمی بیند، مشکلات و دعوا ها شروع می شود. و با کوچکترین دعوا، بیشترین نا آرامی ها در خانه ایجاد می گردد، و خانه همچون قفسی برای زن می گردد.
اگر مردان نباید چشم چرانی بکنند، ولی آنچه مشوق آنان به چشم چرانی می باشد، آرایش دیگر زنان است.
در حقیقت زنی که هر روز نیم ساعت به آرایش خود می پردازد، نیم ساعت در حال ضربه زدن به دیگر زنان جامعه است.


نتیجه آرایش زنان


سه شنبه 90 اسفند 2 , ساعت 9:47 صبح

دیروز تلویزیونو روشن کرده بودمو از این شبکه به آن شبکه می رفتم.
رسیدم به شبکه ی آی فیلم. طنز پاورچین بود.


طنز پاورپیم

با خودم یه مقایسه ای کردم با حجاب سریالهایی که الآن دارند میگذراند مثل ساختمان پزشکان و ... - اگر چه پاورچین هم در این رابطه خیلی جالب نیست -
با اینکه فاصله ی این فیلمها حدود 10 سال بیشتر نیست، ولی چقدر پاورچین پاورچین، در حالیکه گوهر عفاف را داشتند از کنارمون رد شدند و نفهمیدیم. حالا هم هر چقدر بدویم بهشون نمی رسیم!!!
طنز، خنده، جالب،


سه شنبه 90 اسفند 2 , ساعت 9:46 صبح

یکی از اشکلاتی که همیشه به آخوندها میشه این است که: زنی در حال همه کار
چرا بین زنها و مردها، حکمهای متفاوتی وجود داره.
جواب این سوال را در تفاوت فیزیکی و روانی زنها و مردها می توان دانست. که طی چند پست به آنها اشاره میشود.

قسمت سوم

یکی از تفاوتها از این قرار است:  
مردها در حین صحبت با تلفن دوست ندارند با کس دیگری صحبت کنند، انرژی مردانه خواهان آن است که در یک لحظه بر روی یک موضوع متمرکز شود، در حالی که یک زن قادر است با تلفن صحبت کند، از سوختن شام جلوگیری کند، بچه‌اش را آرام کند، متوجه شود شوهرش به او چه می‌گوید و…

هوشیاری منبسط زنان به آنان اجازه می‌دهد تا مراقب چیزهای زیادی باشد.
همچنین رانندگی اتومبیل وضعیت دیگری است که این تفاوت‌ها را آشکار می‌سازد.

رانندگی زنان
اما حالا بعد از این سه پست، این سوال مطرح است، کدامیک از این اخلاق ها بهتر است؟ بدیهی است هر کاری، نیازمند یک نوع خلق و خویی می باشد. در کاری که تمرکز نیاز دارد، قطعا یک مرد، کارایی بیشتری دارد. ولی اگر نیازمند انجام چند کار همزمان با هم باشد، طبیعتا یک زن کارایی بیشتری دارد.
به همین دلیل ما نباید برای زن و مرد تساوی قائل باشیم. بلکه به علت تفاوتهای بنیادین آنان باید تفاوت قائل بشویم، اگر چه عدالت را رعایت بکنیم. نه اینکه به اسم تساوی حقوق زنان و مردان، زنان ... . 

زن
===============
  منبع: پزشکی

سه شنبه 90 بهمن 18 , ساعت 2:13 صبح
 


یکی از مشکلاتی که همیشه به آخوندها میشه این است که:
چرا بین زنها و مردها، حکمهای متفاوتی وجود داره.
جواب این سوال را میشه در تفاوت فیزیکی و روانی زنها و مردها دونست. که طی چند پست به بعضی آنها اشاره میشه.
اولین تفاوت قابل توجه، که بر سایر رفتارهایشان هم اثر می‌گذارد نگرش آنها به دنیاست.

مردان به تدریج یک جزء را به جزء دیگر مربوط می‌سازند تا به کل برسند ولی زنان تصویر کلی را می‌گیرد و به تدریج اجزای درون آن را کشف می‌کند.

همین آگاهی جنس مؤنث باعث می‌شود زنان علاقه بیشتری به عشق، ایجاد ارتباط، مشارکت، همکاری و هماهنگی و سازش داشته باشند، در حالی که آگاهی متمرکز مردها، آنها را بیشتر به سمت ایجاد نتایج، رسیدن به اهداف، رقابت، کار، منطق و تأثیرگذاری سوق می‌دهد.
(و شاید از این رو باشد که اسلام بیشتر انجام امور مدیریتی را به مرد محول کرده است، چرا که با نگاهی به اهداف، طبق خلقت خود راحت تر می تواند امور را یکی بعد از دیگری بچیند و به جلو پیش برود.)

دومین اثر این نحوه ی برخورد را میشه به کیف های زنانه و مردانه مثال زد.
کیف‌های زنانه؛ کیف‌های مردانه! زنان اغلب از کیف‌های بزرگ و سنگین با روکش‌های زیبا استفاده می‌کنند و در عوض کیف مردان سیاه یا قهوه‌ای و مخصوص حمل وسایل کاملاً ضروری مانند: گواهینامه رانندگی، کارت ماشین، اسکناس و… است.
در کیف خانم‌ها هر چیزی را که احتمالاً خودش یا دیگران ممکن است به آن احتیاج داشته باشند، می‌توان پیدا کرد. قرص سرماخوردگی، قرص‌های مسکن یا ویتامین، سنجاق سر، آئینه، ناخن‌گیر، مداد، خودکار، کاغذ، دستمال کاغذی، دسته کلید، مسواک، خمیردندان، یک آلبوم کوچک، چای کیسه‌ای، کتاب جیبی مورد علاقه، عینک آفتابی، سوهان ناخن و ده‌ها وسیله ریز و درشت دیگر.
 کمتر مردی می‌تواند یک روز با چنین کیفی سر کند! (البته الا اینکه وزیر ارشاد باشه!)

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
azzahra