تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام

در پاسخ بهار خانم عرض کنم که:

1- شما چطوري اين حرف رو ميزني که فرق ما با حيوانات چيه؟ عقلي و منطقي و يا احساسي؟

2- اگر منطقي صحبت ميکني من ميگم : اتفاقا اگر يک زن با مردان مختلف باشه اين مثل حيوانات هست و اين موضوع رو ميشه در حيوانات به وفور ديد . پس اين يک عمل حيواني هست.

حالا صحبت اين هست که آيا سنگسار کردن منطقي و انساني هست ؟ باز هم بايد بي طرف قضاوت کني تا به نتيجه ي واقعي رو بگيري وگرنه با احساس نميشه نتيجه گيري کرد. سوال من اين هست که شما چقدر اهل مطالعات روانشناسي و علوم اجتماعي هستيد؟ آيا اين حرف شما که که سنگسار يک عمل حيوانيه بر پايه ي منطق هست؟ چرا؟

آيا مضرات اين عمل در اجتماع رو ميدانيد و بر اثرات سوء آن واقف هستيد و يا همين طور احساسي اين حرف را زديد ؟

اثرات سوء اجتماعي، اثراين موضوع در خانواده ، اثرات اين امر در تربيت فرزند ، اثر آن در عشق به همسر و قوام خانواده ، چگونگي و نوع تقسيم ارث ، محبت و احترام به بزرگترها و پدر و مادر ، کمک به برادر و خواهر ، روابط فاميلي و خويشاوندي و نوع وابستگي اونها ، و دهها موضوع ديگر دستخوش مشگل خواهد شد .

خوب آيا رواست که تمام اجتماع از هم پاشيده بشه ؟ اين حکم که نتيجه ي اون قوام و استحکام خانواده و جوامع بشري هست آيا حيواني هست ؟

واقعيت اينه که اين حکم خيلي هم مترقي هست . من خودم ترجيح ميدم که اين حکم باشه ولي اجتماعي سالم داشته باشيم.

ضمن اين که اگر به احکام الهي مو بمو عمل بشه فقط اشرار و کساني که پرده ي حيا را دريده اند فقط مشمول اجراي اون ميشن . مگه امکان داره براي اين موضوع شما بتوني چهار شاهد عادل پيدا کني که ... ؟ و اتفاقا اين قسمت از حکم هم براي اينه که دشمني ها و حسادت ها بروز نکنه و مردم همديگه رو متهم نکنن.

پاسخ

با عرض سلام خدمت شما.
ممنون که توضيح تکميلي مورد نيازي را فرموديد.