ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
دوست عزيز سلام .
ابتدا به اين سوال پاسخ بديد که شما قبول داريد که اسلامي که قران عرضه مي کنه با اسلامي که بقيه اشخاص و تفکر ها مانند بن لادن و خامنه اي و .... عرضه مي کنند متفاوت ؟
در مورد سنگسار بيشتر بحث کرديد . بايد بگم که اين حکم به نظر بنده اصلا در اسلام نيست ( و علمايي مانند ايت الله خميني نيز همين اعتقاد رو داشتند ) و برخي هم که معتقدند هستش مي گند که بايد امام معصوم باشه و حکم رو بده و بايد سنگ ها اندازه خاصي داشته و کساني سنگسار کنند که گناه کبيره نداشته باشند(که اين شرايط هم بعيد مي دونم باشه چون امام معصوم که غايب و اندازه سنگ هم خيلي مشکله و پيدا کردن انساني که گناه کبيره نداشته باشه بعيد ) و کساني هم هستند که مي گن بايد سنگسار کنيم و به عواقبي بر افکار عمومي مي گذاره و ضربه اي که به اسلام وارد مي کنه فکر نمي کنه .
در مورد بقيه احکام بايد بگم تعداديش تغيير کرده و تعدادي هم مانند قصاص ( البته هر جا قصاص رو گفته بعد نيز فرموده که ببخشيد بهتره و کفاره گناهانتان مي شه پس مي بينيم که خداوند به بخشيدن توصيه مي کنه ) که از مسلمات قران است به همان صورت مانده .


پاسخ

و عليک سلام. اينکه گفتيد: (و به عواقبي که بر افکار عمومي مي گذاره و ضربه اي که به اسلام وارد مي کنه فکر نميکنه) را اگر قبول کنيم، بايد نماز هم نخوانيم، چرا که اين دولا و راست شدن را خيلي ها مسخره ميکنند و موجب وهن شخصيت انسان مي دانند و حتي از توهم مسلمانان مي دانند.
اگر قبول کرديم حکمي جزء اسلام است بايد ديگر فکرها را هم متعاقد کنيم که اين حرف هم خالي از عقلانيت نيست.
چطور وقتي انتخابات مي شود، سراسر تلويزيون شور انتخاباتي بر مردم وارد مي کند، ولي به احکام دين که مي رسد، وقت براي توجيه مردم کم مي گذارند؟!!!