mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام عليكم. نمي دونم متوجه ي مطلبي كه نوشتيد شدم يا نه اما ادم وقتي ازدواج مي كنه همه ي عمرش كلا فقط و فقط بايد به زنش فكر كنه و باي باور كنه كه بهتر از زنش تو دنيا نيست. و فقط زنشه كه مي تونه اون ادم رو خوشبخت كنه. زن و شوهر هميشه بايد نيم من باشن كه وقتي مي خوان تصميمي بگيرن به مشكلي بر نخورند. يك جاهايي مرد بايد كوتاه بياد و يك جاهايي زن بايد كوتاه بياد. ببخشيد اگر نتونستم جوابتون رو بدم.
پاسخ

سلام.
حرفتون را قبول دارم. به همين خاطر آدم عاقل همان زن را نگه مي دارد.
ولي تعدد همسر، يک مساله متفاوت است. در حقيقت دارو است. و آن بعلت تلفات بيشتري است که مردها دارند. و اين به علت تمهيداتي در اسلام قرار داده شده، همانند عدم وجوب کار کردن و ندادن خرجي و ... است.
اگر زني، همسر خود را در جنگ يا ... از دست داد، نمي تواند خود را نگه دارد. هم از نظر جنسي و هم اقتصادي. و مشکلاتي که بعد از جنگ جهاني دوم رخ داد، اتفاق مي افتد. همسران کشته شده گان جنگ، فاحشه مي شدند، تا هر دو جنبه تأمين شود.
ولي در چند همسري اين مشکل حل شده است.
حالا اگر اين دارو را کسي در هنگامي که جامعه، گريبانگير اين مشکلات نيست به کار ببندد، قطعا مريض مي شود (و احتمالا همانگونه که در پست آمده، بدنشان بيرون مي ريزد!!!).
محبت به همسر و مسائلي از اين قبيل که در اسلام آمده است اشاره به همين امر دارد.
جالب است بدانيد در قرآن حدود 28 مرتبه کلمه معروف (به معناي: به نيکي رفتار کردن نسبت به عملي) آمده است که 14 مرتبه ي آن نسبت به زنان سفارش شده است. ولي قول مي دهم شما اين مطلب به گوشتان نخورده است!
البته هيچگاه نميخواهم اين را بگويم که: با چند همسري، در صورت رضايت همسران مطلبي که شما گفتيد (نيم من بودن) از بين مي رود. بلکه حتي در ايران، ازدواج چند همسري يک امر معمول مي باشد و هر دو همسر در کنار هم و در يک خانه، همانند دو خواهر با هم زندگي مي کنند.