ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

مطلب جالبي بود!کلي چيزاي جديد ياد گرفتم
ولي با اوني که نوشته بودي (با اجراي سنگسار خانواده ها و انسان ها از بلا در امان مي مونن)کاملا مخالفم!دليلم دارم. چونکه اگه اين قانون تو جمهوري اسلامي ايران اجرا بشه،چه بسا به کلي از زناي بي گناه ظلم بشه و با تهمت سنگسار بشن،که البته قبول دارم اين قانون به خودي خود در اون زمان که قرآن نازل شده،خيلي هم عالي بوده ولي واسه من که مسلمه اگه اين قانون تو اين کشور اجرا شه،درست اجرا نمي شه و نا عدالتي پيش مي ياد و تهشم اوني که سنگسار مي شه زنست و مرده قسر در ميره.دليل دومم اينه که به نظر من اين قانون يه قانون منسوخه و ما تو اين دوره که زندگي مي کنيم بايد شعورمون بالا تر از 1400 سال پيش باشه و آدما نبايد از ترس مجازات زنا نکنن و خيلي از قانوناي قرآن هم از همين جهت نبايد انجام بشه،مثلا کسي که دزدي کرد نبايد دستش قطع شه و...

البته من هيچ مشکلي با قوانين قرآن ندارم و خيلي هاشونم قبول دارم،ولي حرفم اينه که قانون 1400 سال پيش رو نبايد تو اين دوره اجرا کرد.

در مورد تجاوز ها تو خميني شهر و...،اين عقيده ي تو ايده آليستيه و عقيده ي خوبي هم هست ولي به شرطي که ما تو کشوري باشيم که قانون ها درست اجرا شه،ولي به نظر من ميشه با راهاي ديگه اي جز سنگسار،از اين اتفاقا پيش گيري کرد.

در ضمن سنگسار خيلي وحشيانست،اصلا بر فرض 4 نفر همزمان در حين دخول طرف رو ديده باشن،واقعا کسي ميتونه اين عمل فجيح رو در مقابل يه زنا کار انجام بده و اين قدر با سنگ بزنتش تا بميره؟اگه اين جوري باشه فرق ما با حيوونا چيه؟!!!

ولي کلا مطالب جالبي مي ذاري و مطالبتم جاي بحث داره و ديد گاه جالبي هم داري!من که از ديدگاهت خوشم مي ياد با اينکه با همشون موافق نيستم.

در ضمن بازم منتظر نظرات قشنگت هستم