سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 90 آبان 16 , ساعت 8:8 عصر

بعضیها میگن: حجاب به دله. اگر قلبت پاک باشه، دیگه حجاب هم نداشته باشی، درسته. بی حجابی
این دقیقا مثل حرف شیث رضائیه که گفته: ادامه مطلب...

شنبه 90 مهر 30 , ساعت 1:0 صبح

یه تخم مرغ زنی سه بچه داشت. یه بچه مال خودش بود، و دو تا بچه مال شوهرش. برای صبحانه 5 تخم مرغ داشت.  به هر کدام از بچه های شوهرش دو تخم مرغ داد و به بچه ی خود 1 تخم مرغ! سپس به بچه های شوهرش گفت: بچه من گناه داره! ادامه مطلب...

سه شنبه 90 مهر 19 , ساعت 5:57 عصر

با جناب آقا یا خانم بنده خدا در مورد روایت علی بن یقطین که در مورد ازدواج موقت بود، بحثی شد که حیفم آمد در یک پست جدا گانه آن را نگذارم. لازم به ذکر است، از آنجا که بحث کمی تخصصی می باشد، شاید در حوصله برخی نگنجد.

ایشان در کلامی که داشتند، فرمودند:

در روایت ابن یقطین، ادامه مطلب...
جمعه 90 مهر 15 , ساعت 10:38 صبح


روزی دخترک از مادرش پرسید: مامان  نژاد انسان ها از کجا اومد؟وَلَن تَسْتَطِیعُواْ أَن تَعْدِلُواْ بَیْنَ النِّسَاء وَلَوْ حَرَصْتُمْ فَلاَ تَمِیلُواْ کُلَّ الْمَیْلِ فَتَذَرُوهَا کَالْمُعَلَّقَةِ  یعنی و شما هر چند هم که حرص بورزید هرگز نمى‏توانید میان زن‏ها (در میل باطنى) عدالت کنید، پس (حد اقل در وظایف ظاهرى) یکسره از یکى از آنها روى نگردانید تا او را همانند زنى بلاتکلیف رها نمایید. مادر جواب داد: خداوند آدم و حوا را خلق کرد. اون ها بچه دار شدند و این جوری نژادانسان ها به وجود اومدند.
دو روز بعد دختر همین سوال رو از پدرش پرسید.
پدرش پاسخ داد: "خیلی سال پیش میمون ها تکامل یافتند و نژاد انسان ها پدید اومد.."
دخترک که گیج شده بود نزد مادرش رفت و گفت:مامان  تو گفتی خدا انسان ها روآفرید ولی بابا میگه انسان ها تکامل یافته ی میمون ها هستند...من که نمی فهمم!
مادرش گفت: ادامه مطلب...

دوشنبه 90 مهر 11 , ساعت 6:50 صبح

در دیدگاه اسلام یک زن می تواند همراه پیامبر همانند حضرتنمای بیرونی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها خدیجه یا حضرت فاطمه سلام الله علیها باشد. و یا حتی یکی از بزرگترین رهبران یک نهضت باشد، همانند حضرت زینب سلام الله علیها. بر خلاف دیدگاههای دیگر که ایده آل برای یک زن، مانکن بودن است!
جالبه بدونید حضرت معصومه سلام الله علیه فرزند امام موسی کاظم علیه السلام دانشمند بوده است. ادامه مطلب...

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
azzahra