سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]
 
شنبه 90 آذر 19 , ساعت 1:26 صبح

تجاوز به زنانبه نظر شما آیا محدودیتهای جنسی اسلام و یا قوانین ایران، به تجاوز نمی انجامد؟ اگر همانند کشورهای پیشرفته آزادی جنسی داشته باشیم، آیا جوانان ارضاء نخواهند شد، و از آمار تجاوز کاسته نخواهد شد؟
جواب این سوال را می توان از آمارهای جهانی به دست آورد.
از آزاد ترین کشورهای دنیا در مسائل جنسی کشورهای استرالیا، انگلستان، کانادا، فرانسه، ایتالیا وآمریکا می باشد. جالب است بدانید این کشور ها در صدر آمار قربانیان تجاوز به عنف در دنیا هستند.
شما می توانید با جستجوی rape victims در اینترنت به این مهم دست بیابید. همچنین با مراجعه به سایتهای ویکی پدیا فارسی و انگلیسی یا نشنال مستر آمار تجاوز به زنان را ببینید! 
پس مطمئنا علت تجاوز، محدودیت های جنسی در اسلام نیست. جالب است بدانید  در 20 کشور برتر از نظر تجاوز به عنف، نامی از کشورهای اسلامی به چشم نمی خورد! و این خود دلیلی بر تأثیر مثبت این محدودیت ها در اسلام دارد.
اگر چه به ظاهر باید به علت آزادی جنسی در کشورهای اروپایی و آمریکایی، مشکلی بابت تجاوز جنسی نداشته باشند، ولی خالق انسان ها امری ما وراء دیدگان بشر را می بیند، و از این رو در احکام خود به مقابله با آزادی جنسی مفرط پرداخته است.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
azzahra