سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 90 تیر 13 , ساعت 7:28 صبح

یه روز یه دختر کوچولو در آشپزخانه نشسته بود و به مادرش که داشت آشپزی میکرد نگاه میکرد، ناگهان متوجه چند تار موی سفید در بین موهای مادرش شد.
از مادرش پرسید: مامان جون! چرا بعضی از موهات سفیده؟
مادرش گفت: هر وقت تو یه کار بد میکنی و من ناراحت میشم، یکی از موهام سفید میشه.
دختر کوچولو فکر کرد گفت: اگه سفید شدن موی شما به خاطر منه، پس موهای مامان بزرگ هم که سفید شده به خاطر شماست!!!
بعضی ها میگن: اروپاییها و آمریکائی ها که برهنگی براشون مشکلی ندارiه و آزادی جنسی دارند، این قدر پیشرفت دارند! اما به ما ها که میگن: مثل املها، زیر چادر و ... باشید، اصلا پیشرفتی نداریم.
در اینجاست که دخترک قصه ی ما میگه: اگر پیشرفت به خاطر برهنگیه، پس باید برهنه ترین کشورها مثل تایلند و برزیل پیشرفته ترین کشورها باشند!
درسته پیشرفته اند، ولی پیشرفتشون به خاطر کار کردنشونه نه به خاطر ... . و الا الان باید برزیل پیشرفته ترین کشور دنیا باشه!
شاید بگید: اگه آدم وقت درس خوندن فکرش تو درس باشه، و به فکر دیگه ای مشغول نشه، باید آزادی جنسی باشه. میره آن طرف کارشو می کنه، بعد مثل بچه آدمی زاد میاد درسشو میخونه.
خوب این حرف درستیه. به خاطر همینه که می گن: دستشویی که می روید فکر نکنید!
کی با این حرف مخالفه؟ پیامبر هم میگه: ای مسلمونا جووناتونو زود ازدواج بدید. حالا اگه نمیتونن ازدواج دائم بکنن، ازدواج موقت هم هست!!! البته طبیعتا پدر و مادر باید تو این مسائل به بچه هاشون کمک بکنن. تا به کارهای دیگه کشیده نشه.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
azzahra